O nás
Mgr. Petra Dvořáková
Tel: 724 295 341
Email: petra@playsi.cz
Vzdělání:
- Pedagogická fakulta UK - obor Integrované studium speciální pedagogiky
- 1. lékařská fakulta UK - obor ergoterapie
Kurzy:
- Ayres Sensory integration (certifikovaný kurz)
- Senzorická integrace
- Bazální stimulace
- Dyspraxie
- PaNat
- Neurovývojová terapie - Pohybem se učíme I., II.
- Kinesiotaping
- Orofaciální stimulace
- Bobath koncept-handling, bukofaciální reedukace
- HANDLE (holistický přístup k neurovývoji a efektivitě učení) 1., 2., 3.stupeň
- Úvod do terapie a praxe modelu DIR-Floortime
Praxe:
- Jedličkův ústav a školy v Praze
- Klinika dětské rehabilitace FN Motol
- Centrum komplexní péče o děti s poruchami vývoje FN Motol
Členství v odborných asociacích:
- Člen ČAE
- Asociace senzorické integrace
Mgr. Eliška Haškovcová
Tel: 605 203 724
Email: eliska@playsi.cz
Vzdělání:
- Fakulta tělovýchovy a sportu UK - obor: Speciální výchova zdravotně postižených osob
- 1. lékařská fakulta UK - obor ergoterapie
Kurzy:
- Senzorická integrace
- NDT Bobath basic
- Kinesiotejping
- Bazální stimulace
- Videotrénink interakcí (základní kurz)
- Rodinná terapie (výcvik)
- Neurovývojová terapie - Pohybem se učíme I.
- Koncept Spiraldynamic v ergoterapii
- Účast na výuce ergoterapie na 1. LF UK
- Úvod do terapie a praxe modelu DIR-Floortime
Praxe:
- Klinika dětské rehabilitace FN Motol
- Centrum komplexní péče o děti s perinatální zátěží VFN
Členství v odborných asociacích:
- Člen ČAE
- Asociace senzorické integrace
- Česká asociace dětských Bobath terapeutů
Náš tým
Bc. Adéla Podroužková, MSc.
Tel: 721 754 184
Email: adela@playsi.cz
Vzdělání:
- Queen Margaret University, Edinburgh, United Kingdom - Master's degree in Occupational Therapy
- Západočeská Univerzita v Plzni, Fakulta zdravotnických studií - obor Ergoterapie
Kurzy:
- University of Ulster - Postgraduate Certificate in Sensory Integration
- The Pocket OT - Is it Sensory or is it Behaviour?
- Úvod do teorie a praxe DIR-Floortime
- Rozvoj hrou - vývojová hra pro děti s autismem
- Handle přístup - level 1 a 2
- Little Bubbles - Mindfulness pro děti
- Centre of Excellence - ADHD Awareness Diploma
- Bazální stimulace
Praxe:
- Arpida, centrum pro rehabilitaci osob se zdravotním postižením, z.ú.
- Armandi Therapy Clinic
- NHS Lothian, Edinburgh - Integrated stroke unit, Royal Infirmary of Edinburgh
- NHS Lothian, Edinburgh - Braidburn Special School
- Scottish Autism - Supported Living for People with Autism
Členství v odborných asociacích:
- Člen ČAE
- Asociace senzorické integrace
- Sensory Integration Network
Bc. Gabriela Rejková
Tel: 723 060 682
Email: gabina@playsi.cz
Vzdělání:
- 1. lékařská fakulta UK - obor ergoterapie
Kurzy:
- Bazální stimulace I, II, III
- PaNat
- SRT
- Handle I, II, III
- Úvod do neuro-vývojové stimulace
- Neuro-vývojová stimulace ve školní praxi
- Úvod do teorie a praxe modelu DIR – Floortime
- Snoezelen v praxi – základní a rozšiřující pojetí interaktivního multismyslového komplexu
- Test motoriky pro děti MABC-2
- Rozvoj sociálních dovedností u dětí s PAS
- Vzdělávání a zvládání problémového chování klientů s autismem a/nebo mentální retardací
Praxe:
- Jedličkův ústav a školy v Praze
Členství v odborných asociacích:
- Člen ČAE
Bc. Tereza Stehnová
Tel: 728 351 877
Email: tereza@playsi.cz
Vzdělání:
- Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, fakulta zdravotnických studií – obor ergoterapie
Kurzy:
- Handle (holistický přístup k neurovývoji a efektivitě učení) – stupeň 1, stupeň 2, stupeň 3
- Workshop – Úvod do teorie a praxe modelu DIR – FLOORTIME
- Workshop ROZVOJ HROU 1 – vývojová hra pro děti s autismem
Praxe:
- Centrum komplexní péče o děti s perinatální zátěží VFN
Členství v odborných asociacích:
- Člen ČAE
Ing. Bc. Zdeňka Geršlová
Tel: 777 980 168
Email: zdenka@playsi.cz
Vzdělání:
- Vysoká škola ekonomická - obor: zdanění a daňová politika
- 1. lékařská fakulta UK - obor ergoterapie
Kurzy:
- HANDLE - neurovývojová terapie: stupeň 1, 2, 3
- Úvod do terapie a praxe modelu DIR-Floortime
Praxe:
- Integrační centrum Zahrada
- Komunitní centrum MOTÝLEK
- Centrum Paraple
Členství v odborných asociacích:
- Člen ČAE
- Asociace senzorické integrace
Cílem PLAY SI je
Spokojené fungování dítěte
i jeho rodiny v běžném prostředí.
Jak Play SI funguje?
Na základě vstupního vyšetření určíme slabé a silné stránky dítěte, a společně s rodinou stanovíme terapeutický cíl, určíme počet terapií zaměřených na řešení konkrétního cíle a vytvoříme časový harmonogram terapií.